Na zahraničním fóru Aprilia jsem narazil na velmi zdařilou přestavbu Pegasa ve verzi Tibet. Jak se mi podařilo dohledat, tak řecký majitel Pegasa použil při přestavbě přední vidlice WP a lité kola z KTM DUKE II, přední blatník byl použit z Aprilia Shiver, Zadní tlumič byl ponechán původní. Zrcátka pocházejí z modelu Dorsoduro a výfuky Leo Vince byli původně určeny pro Ducati Monster 696. Jak majitel dále přiznal, byla na motocyklu upravena elektroinstalace pomocí spínání přes relé, vyměněn regulátor za nový digitální a blinkry zaměněny za moderní LED. Motocykl se nyní objevil na řeckých inzertních serverech za 2750€
Vývojové etapy motocyklů Aprilia Pegaso Návod na úpravu dobíjení. Aprilia Pegaso 650 – úprava dobíjení V mnoha případech přebíjení Pegasa a následným vyvařením akumulátoru bývá příčinou konstrukční nedokonalost elektrického svazku a to ta, že měřící obvod je veden přes spínací skříňku a díky přechodovým odporům si regulátor mylně myslí, že je potřeba zvýšit nabíjecí napětí. Oprava je jednoduchá a zvládne ji i běžný uživatel.
Vzhledem k vývoji a ne vždy korektních informacích jak už okolo mé osoby, tak okolo mé práce na webových stránkách a fóru, jsem dospěl k těmto krokům: webové stránky prozatím zůstávají na hostingu jakém jsou nyní. Kdokoliv ze členů může požádat o to stát se redaktorem webu nebo moderátorem fóra. Každý z redaktorů může požádat o celkové převzetí webu. Takový člen bude po jednom roce zhodnocen co do znalostí a zkušeností s celkovou správou webu. Pokud se nebudou vyskytovat problémy a pokud pochopí celý běh a náležitosti provozu domény druhého řádu, tak nemám sebemenší problém plného převedení stránek a hostingu na něj. Byť si nemyslím, že je problém nadále provozovat web týmově, klidně i 5 členů, kteří se dohodnou na pravidlech a dané pravidla si sepíší mezi sebou, aby později se nikdo nemohl vymlouvat, že se to řeklo nebo ne. Veškeré kroky a zásahy na webu je možné monitorovat. Tento krok je jen logickým vyústěním situace a hysterie, která panuje okolo vlastnictví tohoto webu.
K danému tématu se můžete vyjádřit ZDE |